Coca-Cola lanceert kledinglijn

Verrassend: in Brazilië heeft Coca-Cola een eigen kledinglijn voorgesteld. Het frisdrankmerk stelde op de catwalk van Fashion Rio een kleurrijke kledinglijn voor. De meningen over de collectie zijn verdeeld.

Verrassend: in Brazilië heeft Coca-Cola een eigen kledinglijn voorgesteld. Het frisdrankmerk stelde op de catwalk van Fashion Rio een kleurrijke kledinglijn voor. De meningen over de collectie zijn verdeeld.

Het frisdrankmerk had tot hier toe bijzonder weinig met mode te maken. Met uitzondering van de limited edition designer flesjes, denk aan de blikjes van Jean-Paul Gaulthier. Maar nu komt Coca-Cola toch met een eigen kledinglijn.

Coca-Cola weet het publiek te verrassen: op Fashion Rio in Brazilië werd de kledinglijn van het frisdrankmerk voorgesteld. Het is niet de eerste kledinglijn die Coca-Cola lanceert, maar die ontwerpen werden nauwelijks opgemerkt en er werd niets over geschreven. Coca-Cola probeert zich opnieuw in het modelandschap te positioneren door een nieuwe collectie uit te brengen, maar de meningen zijn ook bij deze collectie erg verdeeld.

Sommige ontwerpen uit de SS’13-collectie zijn best draagbaar, maar in de tweede helft van de catwalk show gaan de ontwerpen van kwaad naar erger. Vooral de felgekleurde broeken houden we liefst uit onze kleerkast. (LVR)

De inhoud op deze pagina wordt momenteel geblokkeerd om jouw cookie-keuzes te respecteren. Klik hier om jouw cookie-voorkeuren aan te passen en de inhoud te bekijken.
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content