Cher is het nieuwe gezicht van de Marc Jacobs najaarscampagne

© Reuters

Het Amerikaanse modemerk Marc Jacobs onthulde een eerste beeld van de aankomende wintercampagne. Daaruit blijkt dat het label de iconische zangeres Cher (69) heeft weten strikken.

Joan Didion voor Céline, Joni Mitchell voor Saint Laurent, … aan de stortvloed van oudere modellen te zien is het duidelijk dat grijs (nouja) het nieuwe zwart is. Katie Grand, het creatieve breind achter Love Magazine en de Marc Jacobs campagnes, koos immers ook voor een al wat rijpere dame om de nieuwe wintercampagne van het Amerikaanse merk te sieren. Die keuze deelde ze vandaag op instagram.

Cher in the new Marc Jacobs ad by David Sims as seen in WWD today

A photo posted by Katie Eleanor Grand (@kegrand) on

De inhoud op deze pagina wordt momenteel geblokkeerd om jouw cookie-keuzes te respecteren. Klik hier om jouw cookie-voorkeuren aan te passen en de inhoud te bekijken.
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."

Niemand minder dan Cher kijkt onbevreesd in de lens van fotograaf David Sims terwijl haar ranke lijf gehuld is in één van Jacobs’ donkere lange jurken die zo tekenend waren voor zijn FW15 collectie. Aandachtige fans vermoedden al een wederzijds respect toen de 69-jarige zangeres Marc Jacobs vergezelde naar het prestigieuze Met Gala eerder dit voorjaar, al komt deze campagne toch als een verrassing. Het is nog niet duidelijk of Cher het enige gezicht van de Marc Jacobs najaarslijn zal zijn, maar het is in ieder geval al een opvallend gezicht.

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content