Matthew Williamson gaat in zee met Triumph

© Reuters

De Britse ontwerper heeft een lingerieset ontworpen voor de London Fashion Week.

De Britse ontwerper Matthew Williamson heeft een lingerieset ontworpen in samenwerking met het lingerielabel Triumph naar aanleiding van de nakende London Fashion Week.

Triumph opent tijdens de modeweek een pop-up store waar enkele unieke silhouetten tentoon zullen gesteld worden. Voor Triumph is het ook de tweede keer dat ze de lingerie mogen voorzien voor de modeshows in Londen.

“Ik heb enorm genoten van deze samenwerking. Ik wou een setje creëren dat flirterig en elegant was. Ik heb kant gebruikt als materiaal wat vrij traditioneel is, maar heb toch wat decadentie toegevoegd met bloemen en veren”, aldus Matthew tegen de Britse Vogue. Williamson heeft ook een T-shirt ontworpen, die klanten gratis krijgen bij een aankoop in een Triumph winkel van meer dan 80 pond.

Naast Matthew zullen ook Louise Gray, Fyodor Golan en Felder Felder stukken ontwerpen die zullen tentoon gesteld worden in de Maison Triumph pop-up store. (RDM)

Maison Triumph is open van 15 tot 19 februari: 71 Monmouth Street, Covent Garden, Londen.

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content