Het T-shirt wordt voor de zeventiende keer op de markt gebracht, telkens in een andere kleur en met een nieuw design.

De vaste slogan van het initiatief luidt "Er is meer nodig om aids te bestrijden dan het dragen van dit t-shirt, maar het is een goed begin" en wordt rondom de hals en aan de binnenkant van het kledingstuk gedrukt.

De T-shirts worden in beperkte oplage verkocht in de Maison Martin Margielaboetieks en online. Een exemplaar kost 65 euro, en een deel van de opbrengst gaat naar de Franse organisatie AIDES. (AH)

Het T-shirt wordt voor de zeventiende keer op de markt gebracht, telkens in een andere kleur en met een nieuw design. De vaste slogan van het initiatief luidt "Er is meer nodig om aids te bestrijden dan het dragen van dit t-shirt, maar het is een goed begin" en wordt rondom de hals en aan de binnenkant van het kledingstuk gedrukt. De T-shirts worden in beperkte oplage verkocht in de Maison Martin Margielaboetieks en online. Een exemplaar kost 65 euro, en een deel van de opbrengst gaat naar de Franse organisatie AIDES. (AH)