Dat Victoria's Secret niet op het favorietenlijstje staat van vrouwen die niet gezegend zijn met modellenmaten, is geen geheim. Hun frustratie bereikte een hoogtepunt toen de lingeriegigant uitpakte met de 'The Perfect Body'-reclamecampagne. Meer dan 26.000 handtekeningen overtuigden Victoria's Secret er toen van om hun slogan aan te passen naar 'A Body For Every Body'.

Maar nu slaan de dames opnieuw de handen in elkaar om iets nieuws van Victoria's Secret te bekomen. De lingeriesetjes zijn erg gegeerd, en dat zal zeker niet minder zijn in deze valentijnsdagen, door zowat elke vrouw die houdt van een portie 'stout' in de kleerkast. De maatjes van het lingerielabel lopen echter tot het equivalent van maat 46-48 bij ons. Wereldwijd vallen dus heel wat vrouwen uit de boot.

Twee vrouwen startten elk hun eigen petitie om het lingerielabel ervan te overtuigen om ook voor vrouwen die niet binnen het spectrum van Victoria's Secret vallen sexy lingerie te maken. Daarnaast blijven de dames ook ijveren voor het gebruiken van modellen met echte vormen in de reclamecampagnes. Het label heeft hierop nog niet gereageerd, meldt The Telegraph. (AB)

Dat Victoria's Secret niet op het favorietenlijstje staat van vrouwen die niet gezegend zijn met modellenmaten, is geen geheim. Hun frustratie bereikte een hoogtepunt toen de lingeriegigant uitpakte met de 'The Perfect Body'-reclamecampagne. Meer dan 26.000 handtekeningen overtuigden Victoria's Secret er toen van om hun slogan aan te passen naar 'A Body For Every Body'.Maar nu slaan de dames opnieuw de handen in elkaar om iets nieuws van Victoria's Secret te bekomen. De lingeriesetjes zijn erg gegeerd, en dat zal zeker niet minder zijn in deze valentijnsdagen, door zowat elke vrouw die houdt van een portie 'stout' in de kleerkast. De maatjes van het lingerielabel lopen echter tot het equivalent van maat 46-48 bij ons. Wereldwijd vallen dus heel wat vrouwen uit de boot.Twee vrouwen startten elk hun eigen petitie om het lingerielabel ervan te overtuigen om ook voor vrouwen die niet binnen het spectrum van Victoria's Secret vallen sexy lingerie te maken. Daarnaast blijven de dames ook ijveren voor het gebruiken van modellen met echte vormen in de reclamecampagnes. Het label heeft hierop nog niet gereageerd, meldt The Telegraph. (AB)