De fifties waren een geweldige tijd voor lingerie: de sterren van Hollywood en de Sweater Girls toonden dat het allemaal wel wat meer mocht zijn en de fabuleuze eerste strapless ontwerpen ontstonden. Precies 60 jaar geleden toonde de eerste advertentiecampagne van Amourette aan dat lingerie flatterend mocht zijn - een boodschap die voor veel huisvrouwen in de jaren '50 behoorlijk vernieuwend was. Sindsdien is het merk haar boodschap altijd trouw gebleven: dat vraagt om een feestje.

Om de verjaardag van de collectie te vieren, trekt Amourette vanaf 3 september de Benelux rond met een pop-up tour met negen haltes. Overal zullen ervaren lingeriekenners je opmeten en je helpen met je zoektocht naar de perfecte bh. Bovendien is er in elke pop-up heel wat leuks te winnen.

Triumph
© Triumph

Voor precieze data en plaatsen waar de pop-up neerstrijkt, bekijk je best even de site.

De fifties waren een geweldige tijd voor lingerie: de sterren van Hollywood en de Sweater Girls toonden dat het allemaal wel wat meer mocht zijn en de fabuleuze eerste strapless ontwerpen ontstonden. Precies 60 jaar geleden toonde de eerste advertentiecampagne van Amourette aan dat lingerie flatterend mocht zijn - een boodschap die voor veel huisvrouwen in de jaren '50 behoorlijk vernieuwend was. Sindsdien is het merk haar boodschap altijd trouw gebleven: dat vraagt om een feestje.Om de verjaardag van de collectie te vieren, trekt Amourette vanaf 3 september de Benelux rond met een pop-up tour met negen haltes. Overal zullen ervaren lingeriekenners je opmeten en je helpen met je zoektocht naar de perfecte bh. Bovendien is er in elke pop-up heel wat leuks te winnen.Voor precieze data en plaatsen waar de pop-up neerstrijkt, bekijk je best even de site.