We gaan er geen doekjes om winden: popcultuur is onze brood en spelen en reality programma's als Keeping Up With The Kardashians of interviews met Justin Bieber zijn net die dingen die onze mentale gezondheid op punt houden. Waarom met flessen keilen naar de hond van je overbuur als je kan schelden op je televisie of je radio, niewaar?

Vanaf vandaag kan je ook op stijlvolle wijze hommage brengen aan je vleesgeworden frustraties door middel van de lentecollectie van Ashish Gupta, die in september zijn debuut maakte op de catwalks van de Londense modeweek. We verlekkerden ons toen al op de sweatshirts met Miley Cyrus, het motorjack met Kimye, de jeans van One Direction en het denim vest van (ieder zijn idool) Jezus en vanaf vandaag is de collectie ook effectief online te koop.

Ashish
© Ashish
Ashish
© Ashish

Jubelt ende jankt, want de hebbedingen zijn niet bepaald goedkoop. De prijzen variëren van 1450 euro voor een sequined sweatshirt tot 2000 euro voor een broek. Met dat soort prijskaartjes (en toegegeven: hun ego's) zien we eigenlijk enkel de Kardashians de spullen van Ashish kopen. Binnenkort ongetwijfeld op een scherm in uw buurt!

Ashish
© Ashish

(KS)

We gaan er geen doekjes om winden: popcultuur is onze brood en spelen en reality programma's als Keeping Up With The Kardashians of interviews met Justin Bieber zijn net die dingen die onze mentale gezondheid op punt houden. Waarom met flessen keilen naar de hond van je overbuur als je kan schelden op je televisie of je radio, niewaar?Vanaf vandaag kan je ook op stijlvolle wijze hommage brengen aan je vleesgeworden frustraties door middel van de lentecollectie van Ashish Gupta, die in september zijn debuut maakte op de catwalks van de Londense modeweek. We verlekkerden ons toen al op de sweatshirts met Miley Cyrus, het motorjack met Kimye, de jeans van One Direction en het denim vest van (ieder zijn idool) Jezus en vanaf vandaag is de collectie ook effectief online te koop. Jubelt ende jankt, want de hebbedingen zijn niet bepaald goedkoop. De prijzen variëren van 1450 euro voor een sequined sweatshirt tot 2000 euro voor een broek. Met dat soort prijskaartjes (en toegegeven: hun ego's) zien we eigenlijk enkel de Kardashians de spullen van Ashish kopen. Binnenkort ongetwijfeld op een scherm in uw buurt! (KS)