Modefotograaf Terry Richardson kroop samen met stylist Mel Ottenberg en ontwerper Adam Selman in zijn studio in New York om zich samen eens stevig uit te leven op de sokken van Happy Socks.

Voor de fotoreportage werden deze onschuldige sokken verscheurd, verknipt, bewerkt en vervolgens opnieuw aan elkaar genaaid in de vorm van truien, broeken, bikini's en zelfs konijnenoortjes.

Een elftal portretten vormen samen de campagne van de Zweedse sokkengigant, die zal worden tentoongesteld in Stockholm. Postkaarten

Fans van Happy Socks worden aangezet om zelf foto's te nemen in 'Terry-stijl' en ze te delen via Facebook, Twitter en Instagram. Voor de liefhebbers van deze knotsgekke reportage is er ook een limited-edition Collector's Deck met postkaarten beschikbaar.

Richardson haalde onlangs nog de headlines met zijn controversiële reportage voor Candy Magazine waarin hij innig zoent met 'zichzelf'. (FDC/VF)

Modefotograaf Terry Richardson kroop samen met stylist Mel Ottenberg en ontwerper Adam Selman in zijn studio in New York om zich samen eens stevig uit te leven op de sokken van Happy Socks. Voor de fotoreportage werden deze onschuldige sokken verscheurd, verknipt, bewerkt en vervolgens opnieuw aan elkaar genaaid in de vorm van truien, broeken, bikini's en zelfs konijnenoortjes. Een elftal portretten vormen samen de campagne van de Zweedse sokkengigant, die zal worden tentoongesteld in Stockholm. Postkaarten Fans van Happy Socks worden aangezet om zelf foto's te nemen in 'Terry-stijl' en ze te delen via Facebook, Twitter en Instagram. Voor de liefhebbers van deze knotsgekke reportage is er ook een limited-edition Collector's Deck met postkaarten beschikbaar. Richardson haalde onlangs nog de headlines met zijn controversiële reportage voor Candy Magazine waarin hij innig zoent met 'zichzelf'. (FDC/VF)