FFI lanceert tweede fashion film naar aanleiding van Showroom Belgium

Flanders Fashion Institute lanceert tweede fashion film naar aanleiding van ‘SHOWROOM BELGIUM by Flanders Fashion Institute’ tijdens de modeweek van Parijs.


Op de modeweek van Parijs vindt de tweede editie van het FFI-initiatief Showroom Belgium plaats. Naar goede gewoonte lanceert het FFI dan ook een nieuwe fashion film.

De film – opnieuw een productie van Deepfocus – speelt zich af in het Antwerpse jaren ’50 café Kiebooms waar een meisje in een quasi leeg café defileert, gehuld in de collecties van de deelnemende designers, voor een zonderling figuur die zich in het donker verdoken opstelt. Wat volgt is een sensuele en voyeuristische situatie met een verrassende plot.

‘De storytelling in de film was van groot belang maar uiteraard staan de collecties van de deelnemende designers aan deze Showroom Belgium-editie centraal’ vertelt Agnes Wené, project manager van het Flanders Fashion Institute.

Het filmpje kan u hieronder bekijken;

De inhoud op deze pagina wordt momenteel geblokkeerd om jouw cookie-keuzes te respecteren. Klik hier om jouw cookie-voorkeuren aan te passen en de inhoud te bekijken.
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."

SHOWROOM BELGIUM by Flanders Fashion Institute vindt plaats van 29/9 t.e.m. 3/10 in Parijs. Deelnemende ontwerpers zijn HrVi – Harvey Bouterse, Van Hongo, Tom Van der Borght, Pierre Antoine Vettorello en WOLF. By Sofie Claes.

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content