Exclusieve blik achter de schermen bij James Franco voor 7 for All Mankind

Bekijk hier exclusief de ‘behind the scenes’ video van James Franco die de herfstcollectie van 7 for All Mankind in beeld brengt.

De inhoud op deze pagina wordt momenteel geblokkeerd om jouw cookie-keuzes te respecteren. Klik hier om jouw cookie-voorkeuren aan te passen en de inhoud te bekijken.
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."

Muziek: “Criminal” by The Revivalists

Gerenommeerd acteur James Franco heeft samen met creatief bureau Lipman de multimedia campagne voor 7 for All Mankind geregisseerd. De campagne voor de herfst-winter collectie gaat van start met een eigen YouTube kanaal waarop de trailer ‘Behind James’ te zien is. Op het YouTubekanaal moet je nog een dag wachten, maar hier kan je al exclusief de video bekijken.

James Franco liet zich voor de campagne inspireren door zijn muze, de filmpionier Rudolph Valentino. Het resultaat is een film geïnspireerd door de hedendaagse kledij van 7 for All Mankind en de creatieve stijl van Rudolph Valentino.

De film weerspiegelt de oude glamoureuze Hollywoodstijl en werd opgenomen aan het Hollywood cemetery en het Los Angeles Theatre. “Ik wou een connectie creëren tussen de Hollywood legendes van vroeger en nu”, aldus James Franco. Die legendes worden in de film vertolkt door onder andere Henry Hopper, Lily Donaldson, Cody Horn en Lou Doillon.

“Onze jeans is meer gesofisticeerd dan ooit en is een weerspiegeling van onze aanpak, zegt Michele Manz, Creatief Directeur bij 7 for All Mankind. “De kledij van 7 for All Mankind is een geweldige combinatie van hedendaagse texturen en een retro stijl”, sluit Franco af.

Franco heeft niet enkel de video geregisseerd, hij heeft ook zelf een beperkte collectie van T-shirts ontworpen voor de herfst/wintercollectie van 2012. De T-shirts zijn te koop vanaf 6 september. (RDM)

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content