Een T-shirt of een trui met het wereldberoemde MTV-logo, het is vanaf deze week een mannenaangelegenheid. De collectie 'Streetmuse by MTV' is het resultaat van de samenwerking tussen de muziekzender MTV en het Spaanse kledingconcern Zara.

'Urban life', kunst en innovatie staan centraal bij MTV. De ontwerpen weerspiegelen het wereldse karakter van de muziekzender door hun 'funky' stijl. De T-shirts en sweaters met capuchon zijn te verkrijgen in vier verschillende designs. Zara koos voor zowel grijs- en zwarttinten als voor felle en fluorescerende kleuren. Aangezien MTV en Zara wereldspelers zijn, komen de ontwerpen in meer dan 1000 winkels in 68 landen te liggen. Vrouwelijke MTV-fans blijven op hun honger zitten, tenzij ze voor een gezellige en ruime 'boyfriend'-sweater kiezen.

Annelien Boens

'Streetmuse by MTV' ligt vanaf deze week in de Zara-winkels

Een T-shirt of een trui met het wereldberoemde MTV-logo, het is vanaf deze week een mannenaangelegenheid. De collectie 'Streetmuse by MTV' is het resultaat van de samenwerking tussen de muziekzender MTV en het Spaanse kledingconcern Zara.'Urban life', kunst en innovatie staan centraal bij MTV. De ontwerpen weerspiegelen het wereldse karakter van de muziekzender door hun 'funky' stijl. De T-shirts en sweaters met capuchon zijn te verkrijgen in vier verschillende designs. Zara koos voor zowel grijs- en zwarttinten als voor felle en fluorescerende kleuren. Aangezien MTV en Zara wereldspelers zijn, komen de ontwerpen in meer dan 1000 winkels in 68 landen te liggen. Vrouwelijke MTV-fans blijven op hun honger zitten, tenzij ze voor een gezellige en ruime 'boyfriend'-sweater kiezen.Annelien Boens'Streetmuse by MTV' ligt vanaf deze week in de Zara-winkels