DSGNRMRKT lanceert Pop-Up-Parcours

DSGNRMRKT lanceert Pop-Up-Parcours

DSGNRMRKT, het platform voor aanstormend modetalent, stelt voor de eerste maal zijn Pop-Up-Parcours voor. Van 13 tot en met 21 mei kunt u in Hasselt een unieke shopervaring beleven waarbij u opkomende, hippe merken leert kennen. Het Pop-Up-Parcours volgt een tour door het centrum van Hasselt. Op 9 verschillende plaatsen - waaronder het Modemuseum en kunstenhuis Z33 - zullen de jonge ontwerpers hun creaties aan het grote publiek verkopen. Per locatie krijgt elke ontwerper een ruimte toegewezen die hij als een echte winkel kan inrichten.

Eén van deze ontluikende talenten is het Brusselse sneakerlabel Jojo, van de vrienden Christoph Nagel en Matthieu Vaxelaire. Zij bieden hippe sneakers aan, die tegelijk comfortabel én eco-vriendelijk zijn. Ook Maureen De Clercq zal van de partij zijn met haar Scandinavisch geïnspireerde lente/zomercollectie. De volledige lijst van locaties en ontwerpers kunt u terugvinden op de website van DSGNRMRKT.

Vincent Fobelets/Lieselot Moerkerke

DSGNRMRKT loopt van 13 t.e.m. 21 mei in Hasselt op 9 verschillende locaties

Afsart

Afsart

Lore Langendries © ben bammens

Maureen De Clercq

Maureen De Clercq

Maureen De Clercq

Elsewerk © els zweerink

Black Balloon

studioRUIG

Titi+The German Kid

Titi+The German Kid

Les Deux de Cock

Bravoure © Joost van der Neut

Made By Chickies

I Love Deer

Swantje Langeheine © peter stigter