Diesel lanceert nieuwe ‘Jogg Jeans’ met streetdancefilmpjes

© Diesel

Decennia geleden waren jeans- en denimitems heel erg stroef en onbeweeglijk, vandaag de dag zitten de meeste jeansbroeken ons als gegoten. Maar Diesel gaat nog een stapje verder. Het denimmerk lanceert hun nieuwe Jogg Jeans, een mix tussen denim en jersey, met de allereerste reclamecampagne van gloednieuw Artistic Director Nicola Formichetti.

Decennia geleden waren jeans- en denimitems heel erg stroef en onbeweeglijk, vandaag de dag zitten de meeste jeansbroeken ons als gegoten. Maar Diesel gaat nog een stapje verder. Het denimmerk lanceert hun nieuwe Jogg Jeans, een mix tussen denim en jersey, met de allereerste reclamecampagne van gloednieuw Artistic Director Nicola Formichetti.

De Jogg Jeans is gemaakt van een unieke stof die het uitzicht van denim combineert met het comfort van jersey. Op die manier hoeft stijl niet in te boeten op beweeglijkheid. Om te bewijzen dat zowat elke beweging mogelijk is in de Jogg Jeans werd een reeks danskortfilms gemaakt onder leiding van Formichetti.

De kakelverse artistieke directeur van Diesel schakelde een bende dansers in die op de tonen van Azelia Banks’ ‘ATM Jam’ een performance geven. Net zoals de Jogg Jeans een soort mix is van twee materies, is ook de dansstijl een mix van klassieke en street-based dans. De dansers testen in de dansfilmpjes de grenzen van de beweeglijkheid. (AB)

De inhoud op deze pagina wordt momenteel geblokkeerd om jouw cookie-keuzes te respecteren. Klik hier om jouw cookie-voorkeuren aan te passen en de inhoud te bekijken.
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content