De Belgische ontwerper ontwierp een vrolijke collectie voor het Franse label Petit Bateau. In een campagnevideo stellen dansers de collectie voor.

Dit seizoen koos Petit Bateau voor een samenwerking met de Belgische modeontwerper Cédric Charlier. Het resultaat mag er wezen. Charlier liet zijn verbeelding spreken en ontwierp een levendige, speelse collectie met geschilderde horizontale en verticale lijnen en collages. De klassieke marinière krijgt zo een moderne toets.

Voor de campagne richtte Alfredo Piola zijn lens op acrobatische dansers die de collectie voorstellen in volle beweging.

De collectie wordt in avant-premiere op 6 december in de concept stores The Broken Arm in Parijs, 10 Corso Como in Milaan en Hunting & Collecting in Brussel. Vervolgens is de lijn vanaf 13 december te vinden in een selectie van Petit Bateau verkooppunten en op www.petit-bateau.com. (LP)

De Belgische ontwerper ontwierp een vrolijke collectie voor het Franse label Petit Bateau. In een campagnevideo stellen dansers de collectie voor. Dit seizoen koos Petit Bateau voor een samenwerking met de Belgische modeontwerper Cédric Charlier. Het resultaat mag er wezen. Charlier liet zijn verbeelding spreken en ontwierp een levendige, speelse collectie met geschilderde horizontale en verticale lijnen en collages. De klassieke marinière krijgt zo een moderne toets. Voor de campagne richtte Alfredo Piola zijn lens op acrobatische dansers die de collectie voorstellen in volle beweging. De collectie wordt in avant-premiere op 6 december in de concept stores The Broken Arm in Parijs, 10 Corso Como in Milaan en Hunting & Collecting in Brussel. Vervolgens is de lijn vanaf 13 december te vinden in een selectie van Petit Bateau verkooppunten en op www.petit-bateau.com. (LP)