Het Britse merk Fred Perry wordt al decennia lang gelinkt aan muzikanten en stromingen zoals de mods, beatniks, rude boys en punks. Voor de winter van 2010 besloot het Amy Winehouse in te schakelen, die overigens al jaren fan is van het merk. Zij ontwierp zeventien stuks en enkele accessoires. De collectie straalt volgens Fred Perry volledig Amy Winehouse uit : strak, eigenwijs, sexy en vooral veel attitude met body con jurkjes en typische shirts.

De campagnebeelden zijn gemaakt door muzikant-fotograaf en goede vriend van Amy, Bryan Adams.

AH.

De collectie is beschikbaar in maten XS tot en met L. Prijzen gaan van €80 tot €140.

Het Britse merk Fred Perry wordt al decennia lang gelinkt aan muzikanten en stromingen zoals de mods, beatniks, rude boys en punks. Voor de winter van 2010 besloot het Amy Winehouse in te schakelen, die overigens al jaren fan is van het merk. Zij ontwierp zeventien stuks en enkele accessoires. De collectie straalt volgens Fred Perry volledig Amy Winehouse uit : strak, eigenwijs, sexy en vooral veel attitude met body con jurkjes en typische shirts. De campagnebeelden zijn gemaakt door muzikant-fotograaf en goede vriend van Amy, Bryan Adams. AH.De collectie is beschikbaar in maten XS tot en met L. Prijzen gaan van €80 tot €140.