Nicole Kidman in zwoele campagne voor Jimmy Choo

© Twitter

De 46-jarige actrice is voor de derde keer op rij het gezicht van Jimmy Choo. Verschillende media noemen de beelden echter onrealistisch en beschuldigen het label ervan Nicole Kidmans lichaam met Photoshop bewerkt te hebben.

De 46-jarige actrice is voor de derde keer op rij het gezicht van Jimmy Choo. Verschillende media noemen de beelden echter onrealistisch en beschuldigen het label ervan Nicole Kidmans lichaam met Photoshop bewerkt te hebben.

De campagnebeelden tonen Kidman in een jungle-achtige setting. De ellenlange benen van de actrice worden extra in de verf gezet en haar hemd hangt suggestief open, of werd zelfs helemaal uitgetrokken. Zwoel en elegant, maar niet helemaal realistisch vinden verschillende internetgebruikers en media. Hoewel de actrice van nature de tand des tijds als de beste heeft weten te doorstaan, lijkt haar lichaam in deze beelden uitgerekt en haar gezicht van plastiek.

Of Sølve Sundsbø, de fotograaf van de campagne, werkelijk is overgegaan tot het bijschaven van het lichaam van de actrice kunnen we natuurlijk niet met zekerheid zeggen. Een vrouw zoals Nicole Kidman behoeft immers geen Photoshop, maar enkel goede belichting en een getalenteerde fotograaf. (LP)

De inhoud op deze pagina wordt momenteel geblokkeerd om jouw cookie-keuzes te respecteren. Klik hier om jouw cookie-voorkeuren aan te passen en de inhoud te bekijken.
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content