Diane von Furstenberg neemt Google Glass onder handen

© Twitter

Dat de 67-jarige ontwerpster mee is met de nieuwste snufjes, zal niemand verbazen. Ook Google wil een graantje meepikken van de populariteit van de in Brussel geboren von Furstenberg en vroeg haar om hun Google Glasses een make-over te geven.

Dat de 67-jarige ontwerpster mee is met de nieuwste snufjes, zal niemand verbazen. Ook Google wil een graantje meepikken van de populariteit van de in Brussel geboren von Furstenberg en vroeg haar om hun Google Glasses een make-over te geven.

De brillencollectie van Diane von Furstenberg voor Google bestaat uit vijf verschillende monturen en wordt over drie weken al te koop aangeboden via de webshop Net-a-Porter. Voorlopig kunnen enkel Amerikaanse technologiefans aan de haal gaan met een van de ontwerpen.

Het is niet de eerste keer dat de modeontwerpster Google Glass promoot. In 2012 stuurde ze haar modellen immers de catwalk op met de brillen op hun neus. Ook iedereen backstage kreeg een exemplaar aangemeten. Van deze ervaring werd een kortfilm gemaakt onder de naam ‘DVF Through Glass’. Om het hoogtechnologische snufje aantrekkelijker te maken, nodigde Google Diane von Furstenberg nu uit om de brillen van een make-over te voorzien. Zo hopen ze ook de modieuze technologiefans warm te maken voor hun nieuwigheid.

Naar verluidt werd ook Luxottica onder de arm genomen door technologiereus Google. Deze Italiaanse brillenfabrikant produceert onder meer brillen van Ray-Ban en Oakley. Deze Google Glasses komen vermoedelijk in 2015 op de markt. (LP)

De inhoud op deze pagina wordt momenteel geblokkeerd om jouw cookie-keuzes te respecteren. Klik hier om jouw cookie-voorkeuren aan te passen en de inhoud te bekijken.
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content