Na samenwerkingen met actrice Catherine Deneuve, streetwearlabel Brain Dead, workwear-fabrikant Carhartt WIP, en Goop, het controversiële wellnessbedrijf van Gwyneth Paltrow, gaat het Franse label A.P.C. in zee met het Japan...

Na samenwerkingen met actrice Catherine Deneuve, streetwearlabel Brain Dead, workwear-fabrikant Carhartt WIP, en Goop, het controversiële wellnessbedrijf van Gwyneth Paltrow, gaat het Franse label A.P.C. in zee met het Japanse label Sacai voor de capsulereeks Interactions, waarbij vrienden van het huis aan de slag gaan met de jeans, sweats en T-shirts van A.P.C.Jean Touitou, de stichter van A.P.C., noemt de collectie "een soort cross-over die representatief is voor de stijl van onze twee merken. Nogal wat van deze kleren zijn ongebruikelijk voor A.P.C. omdat ze de grenzen van wat je draagbaar zou kunnen noemen behoorlijk verleggen. Ze zijn het resultaat van een lang proces van creatieve deconstructie en reconstructie. Van kleren uit elkaar halen om ze opnieuw te ontwerpen." Voor de gelegenheid hebben de twee labels hun logo's gecombineerd tot SA.P.C.AI. Chitose Abe van Sacai, die ook geregeld met Nike samenwerkt, broedt voor later dit jaar op een andere spectaculaire collab: ze gaat als eerste een couturecollectie ontwerpen voor Jean Paul Gaultier.