Dromen ...

... de American dream bestaat nog wel, maar is niet langer uitsluitend Amerikaans. Iedereen ter wereld kan zijn dromen bereiken. Het gaat erom dat je je kunt vóórstellen dat je succesvol bent, en daarnaar streeft, dat je hard werkt om je doel te bereiken.
...

... de American dream bestaat nog wel, maar is niet langer uitsluitend Amerikaans. Iedereen ter wereld kan zijn dromen bereiken. Het gaat erom dat je je kunt vóórstellen dat je succesvol bent, en daarnaar streeft, dat je hard werkt om je doel te bereiken. ... daar draait het om : een levensstijl die casual, kleurrijk, en fun is, klassiek met een twist. ... dát heb je nodig, en een verlangen, een passie, en je mag nooit opgeven. Doorgaan, en doorgaan, en doorgaan. Obstakels wegduwen en dóórgaan ! ... in de VS waren we té groot geworden, iedereen droeg Tommy Hilfiger. Op een bepaald moment wilde de ene niet meer op de andere lijken, en vice versa. Dus de helft van de populatie hield ermee op de kleren te dragen. ... toen ik begon, zette ik mijn naam niet op mijn kleren. Maar dan zag ik dat andere ontwerpers dat wel deden, en dat net zij voor de sterke merken stonden. De kledingbedrijven zonder échte namen, zonder échte mensen, waren maar gewoon merken. ... is in the eye of the beholder. In vergelijking met een ouder merk als Valentino zijn we zeker rebels. Want we maken jeans met gaten erin, we draaien luide muziek in onze winkels, en we kleden iedereen : van Leonardo Dicaprio tot Puff Daddy. Maar tegelijkertijd zijn we ook een deel van het establishment geworden. ... naar Ralph Lauren kijk ik op, ik wilde altijd al zijn zoals hij. Maar vergeet niet dat hij zeventig is en ik vijftig, hij staat twintig jaar voor op mij. ... hebben alle ontwerpers. Ze zijn allemaal trots om hun namen te zien, ze willen steeds beroemder worden. Want dan verkopen ze ook meer. En hoe meer geld ze verdienen, hoe meer ze in de belangstelling komen. ... iedereen die geld verdient, zou daarvan een deel moeten weggeven aan mensen die het nodig hebben. Dat gebeurt te weinig. Er zijn té veel mensen die té veel geld verdienen. ... ik werk hard, ben ernstig én heb gevoel voor humor, ik ben creatief en zakelijk, een fantastische vader, ik hou van het leven, van uitdagingen, ik ben zelfzeker. En ik ken mijn zwakheden. Zo ben ik te vrijgevig. En heel slim, maar ik zou graag nog een stuk slimmer zijn. Stefanie Van den Broeck