Intensieve training of krachttraining - LunchVoor 4 personen

1 bloemkool, schoongemaakt
...

1 bloemkool, schoongemaakt Bakspray 2 tl ras el hanout OE tl kurkuma Peper en zout 250 g parelcouscous 400 g kikkererwten, uit blik, uitgelekt 4 el bladpeterselie, fijngehakt 2 el korianderblaadjes, fijngehakt 2 el munt, fijngehakt OE opgelegde citroen, in kleine stukjes gesneden 2 el pijnboompitten, geroosterd VOOR DE DRESSING: 4 el olijfolie 2 el honing 4 el citroensap 1 tl ras el hanout OE tl kurkuma Peper en zout Verwarm de oven voor op 180°C. Leg de bloemkool in zijn geheel op een met bakpapier beklede ovenschotel. Olie hem in met de spray. Meng de ras el hanout en de kurkuma met peper en zout en strooi dit mengsel op de bloemkool. Dek af met aluminiumfolie en zet gedurende 20 minuten in de oven. Haal de folie weg en zet nog eens 20 minuten in de oven. Maak de parelcouscous klaar, laat afkoelen en meng ondertussen alle ingrediënten voor de dressing. Verdeel de bloemkool in roosjes. Meng de couscous met de dressing, de kikkererwten, de peterselie, koriander en munt, de citroen en de pijnboompitten. Bereidingstijd: 75 min. Voedingswaarde per portie:615 kcal 81 g koolhydraten 18 g eiwitten 22 g vetten