De Gentse Brabantdam krijgt er een schoenenwalhalla bij. Het Belgische schoenenmerk Atelier Content meert er aan met een flagshipstore. Het schoenenmerk van Nele Content wist in enkele jaren tij...

De Gentse Brabantdam krijgt er een schoenenwalhalla bij. Het Belgische schoenenmerk Atelier Content meert er aan met een flagshipstore. Het schoenenmerk van Nele Content wist in enkele jaren tijd veel harten te veroveren met zijn kwaliteit, draagbaarheid, elegantie en speelsheid. "Na de webshop was een fysieke winkel een logische volgende stap", zegt Content. "Schoenen zijn bij uitstek modeaccessoires die mensen willen zien, voelen en passen." Het is op z'n minst opmerkelijk te noemen dat een onafhankelijk schoenenmerk tijdens een pandemie een grote zakelijke stap zet, maar de ontwerpster heeft er alle vertrouwen in. "Als er een idee ontspruit in mijn hoofd, schakel ik meestal vrij snel. Niet dat het geen berekende gok is, maar ik ben te ongeduldig om lang te wachten wanneer ik iets nieuws wil proberen."