Waarom gebreide truien? "Ik houd van een eenvoudige, kwalitatieve trui. Less is more, zo ben ik. Ik wou die jongerenstijl van mijn T-shirtcollectie achter me laten en een publiek aanspreken dat ouder is dan dertig. Ik draag de truien zelf elke dag en sta er dan ook volledig achter."
...

Waarom gebreide truien? "Ik houd van een eenvoudige, kwalitatieve trui. Less is more, zo ben ik. Ik wou die jongerenstijl van mijn T-shirtcollectie achter me laten en een publiek aanspreken dat ouder is dan dertig. Ik draag de truien zelf elke dag en sta er dan ook volledig achter." Waarin onderscheiden jouw truien zich? "Ze voelen aangenaam, zijn classy en de kwaliteit is top, maar bovenal zijn ze volledig in België geproduceerd door een familiebedrijf in Sint-Niklaas. Het is een van de weinige textielbedrijven die overgebleven zijn. België heeft een geschiedenis in het textiel en dat is helemaal aan het verwateren, dat vind ik spijtig. Made in Belgium vind ik daarom nog veel belangrijker dan de 'Ik koop Belgisch'-campagne." Wil je in de toekomst de collectie uitbreiden naar een volwaardig merk? "Zeker. Drie truien produceren is op zich al een investering, zeker omdat ik alles alleen doe: ontwerp, productie, campagne, verkoop... Maar voor het volgende seizoen komen er ook nog een jurk, polo en top bij. Ik concentreer me in een eerste fase op knitwear, maar zie het merk wel nog groeien. Ik geloof ook heel erg in het genderneutrale verhaal, vandaar dat ik het merk uniseks houd." Heb je nog andere plannen in de nabije toekomst? "Naast mijn modellenwerk werk ik ook nog aan een derde boek dat in 2019 zal uitkomen. Het wordt een reisgids met meer dan alleen toeristische tips. Omdat ik zelf op veel plaatsen gewoond heb, verzamelde ik veel insider-informatie, van een waarzegster in Amsterdam tot een personal trainer in New York. Ik schrijf en fotografeer alles zelf."