Reclames, games en videoclips die vrouwen reduceren tot (seksuele) objecten berokkenen wel degelijk schade. Bovendien worden vrouwen en jonge meisjes zo ook geconfronteerd met een ideaalbeeld waaraan ze nooit zullen kunnen voldoen. Zij die dit beeld proberen na te streven worden ofwel beoordeeld (oppervlakkig! slet!), ofwel voelen ze zich nooit genoeg. We hoeven niet te schrijven dat iedereen verliest in zo'n klimaat.

De campagne roept iedereen op om zulke schadelijke clips in te sturen via e-mail of Instagram zodat er massaal op gereageerd kan worden. Hier kom je meer te weten over het project.

Reclames, games en videoclips die vrouwen reduceren tot (seksuele) objecten berokkenen wel degelijk schade. Bovendien worden vrouwen en jonge meisjes zo ook geconfronteerd met een ideaalbeeld waaraan ze nooit zullen kunnen voldoen. Zij die dit beeld proberen na te streven worden ofwel beoordeeld (oppervlakkig! slet!), ofwel voelen ze zich nooit genoeg. We hoeven niet te schrijven dat iedereen verliest in zo'n klimaat.De campagne roept iedereen op om zulke schadelijke clips in te sturen via e-mail of Instagram zodat er massaal op gereageerd kan worden. Hier kom je meer te weten over het project.