Winnaars phoneographywedstrijd Coca-Cola gekend

Naar aanleiding van zijn 125e verjaardag lanceerde het wereldberoemde drankenmerk een phoneographywedstrijd.

Naar aanleiding van zijn 125e verjaardag lanceerde het wereldberoemde drankenmerk een phoneographywedstrijd.

“Coca-Cola is een zeer sterk en populair merk, we waren erg nieuwsgierig hoe de deelnemers hun ervaring in beeld zouden brengen”, stelt Lieven Daenens, directeur van het Design museum Gent. Volgens de jury wisten Tom Cole, Tim Vanhoutte en Arthur Van Erps het merk via hun smartphone het best in beeld te brengen.

Coca-Cola vroeg de deelnemers om vast te leggen in welke zin het design van Coca-Cola hen inspireert in hun dagelijkse leven.

Behalve enkele plezante Coca-Cola-prijzen krijgt de foto van de winnaars een plaatsje in de expo ‘Coca-Cola: 125 Design’, die nog tot 26 februari in het Gentse Design Museum loopt.

Elien Haentjens

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content