Weekend Black verkozen tot Medium of the Year

De Weekend Black-edities, die in februari 2011 werden gelanceerd, zijn verkozen tot medium van het jaar door het vakblad Media Marketing en de vereniging van Belgische communicatie-agentschappen.

De Weekend Black-edities, die in februari 2011 werden gelanceerd, zijn verkozen tot medium van het jaar door het vakblad Media Marketing en de vereniging van Belgische communicatie-agentschappen (ACC).
De Merit Awards bekronen jaarlijks de Belgische agentschappen, adverteerders en media die zich het afgelopen jaar het meest wisten te onderscheiden. Op vrijdag 27 januari werden de winnaars van 2011 bekend gemaakt in de Mirano in Brussel.

De jury van Media Marketing nomineerde de redacties van Knack Weekend en Le Vif Weekend voor de Weekend Black-edities die in februari 2011 het licht zagen: “magabooks” of “bookazines” op dik en mat boekpapier, met ruimte voor langere, diepgravende stukken.

Ondertussen verschenen acht edities van de formule, die telkens één thema behandelt: van mode en design tot gastronomie en outdoor living.

Andere genomineerden in de categorie ‘Medium of the Year’ waren De Standaard en het duo Radio Nostalgie/Nostalgie. (VF)

De volgende Weekend Black Mode ligt in de winkel op 22 februari.

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content