Wat doet u voor het goede doel?

Laat uw haar knippen voor Think-Pink, neem foto’s voor Blue Ribbon of koop een pièce unique voor Pink Ribbon.

Goede doelen zijn al lang niet enkel voor hippies meer. Met A.F. Vandevorst, Marie Jo L’Aventure, een originele fotowedstrijd en Pantene Haarproducten kunt u stijlvol uw hart laten zien.

A.F. Vandevorst, het Belgische modeduo, creëerde in samenwerking met lingeriemerk Marie Jo L’Aventure een pièce unique voor Pink Ribbon, de stichting tegen borstkanker. Het pièce unique bestaat uit 3 houten bustes, aangekleed met corsages van vilt. A.F. Vandevorst geeft met het stuk zijn visie op de toekomst van de lingerie. De opbrengst wordt volledig aan de stichting geschonken. ‘Veilinghuis Bernaerts’ veilt het pièce unique samen met 3 originele schetsen van A.F. Vandevorst en een lingeriesetje op dinsdagavond 5 april 2011 om 21u30.

Rode lintjes, gele lintjes, roze lintjes,… Alle kleuren van de regenboog. Maar het blauwe lintje, waar staat dat voor? Maart was de internationale maand van darmkanker. Om meer bekendheid te geven aan de strijd tegen de ziekte organiseerde de stichting ‘Stop Darmkanker’ een wedstrijd met als thema ‘De Wereld kleurt Blauw’. Deelnemers kunnen tot eind mei foto’s insturen op de site en maken kans op een fototoestel.

Pantene, het Zwitserse haarproductenmerk, geeft om haar. Dat is duidelijk want de ‘Geef om Haar-campagne’ wordt dit jaar voor de derde keer op het getouw gezet. Het doel is hetzelfde gebleven: knip uw minstens 20 cm lange paardenstaart af om mensen met kanker hun zelfvertrouwen terug te geven. Vzw ‘Think-Pink‘, de borstkankercampagne in België, ondersteunt het ‘Geef om Haar-fonds’ dit jaar. Ga dus als de bliksem naar 1 van de 200 deelnemende kapperszaken tijdens de maanden april, mei en juni en laat gratis uw haar knippen.

Lieselot Moerkerke

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content