Verstuur een virtuele kus met Burberry

© Twitter Burberry

Het Britse modehuis Burberry lanceert samen met Google de Burberry Kisses: digitale wenskaarten versierd met de afdruk van je eigen lippen.

Het Britse modehuis Burberry lanceert samen met Google de Burberry Kisses: digitale wenskaarten versierd met de afdruk van je eigen lippen. Dat schrijft de Britse Vogue.

De nieuwe technologie van Google legt de vorm en structuur van je lippen vast op het scherm van je telefoon of webcam. Daarna wordt jouw kus de verzegeling van een digitale brief die je kan versturen naar wie je maar wil. Het project maakt deel uit van het Google’s Art, Copy& Code initiatief, daarmee willen ze de moderne technologie vermenselijken.

“Met Burberry Kisses willen we een hart en ziel steken in de moderne technologie en die zo persoonlijker maken”, verklaart Christopher Bailey, de creatieve directeur van Burberry. “We denken na over hoe we de ervaring van een echte emotie kunnen vertalen naar de digitale wereld. Dat kan de opwinding zijn bij een live concert, de zenuwen net voor een catwalkshow of het melancholische gevoel als je je trenchcoat aantrekt op een regenachtige ochtend.”

Het is niet zo ingewikkeld als het lijkt. Het enige wat je hoeft te doen is een kus geven op het scherm van je telefoon of webcam die zich dan transformeert naar een digitale kusafdruk. Daarna kies je een kleur lippenstift, uiteraard een tint uit de make-up collectie van Burberry, en vervolgens kan je je digitale kus samen met een berichtje naar iemand opsturen. Op een interactieve kaart kan je vervolgens de weg volgen die jouw kusafdruk heeft afgelegd alvorens het in de mailbox van je geliefde terecht komt. Je kan een virtuele kus naar iemand sturen op kisses.burberry.com. (AV)

De inhoud op deze pagina wordt momenteel geblokkeerd om jouw cookie-keuzes te respecteren. Klik hier om jouw cookie-voorkeuren aan te passen en de inhoud te bekijken.
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content