Rodarte gaat unieke samenwerking aan met Starbucks

© Reuters

Het luxemodemerk gaat in zee met de Amerikaanse keten.

Het modelabel Rodarte is een speciale samenwerking aangegaan met de Amerikaanse keten Starbucks. Ze zullen samen een collectie uitbrengen van onder meer bekers en wenskaarten. Dat meldt de Britse Vogue.

De collectie wordt gelanceerd naar aanleiding van de kerstperiode en zal bestaan uit koffiebekers, wenskaarten, tassen en bekerhouders. “Onze kledijcollecties zijn uiteraard onze specialiteit, maar dat betekent niet dat we ons daar tot moeten beperken”, zegt Laura Mulleavy, de helft van het designerduo dat achter de collecties van Rodarte zit.”We houden van samenwerkingen en het delen van ideeën met andere grote spelers.”

Het is meteen de vuurdoop voor Starbucks in de modewereld die met deze collectie zichzelf wil profileren als dé locatie om leuke kerstcadeaus te vinden.
“We hebben een heel breed publiek en we willen ons differentiëren en iets uniek brengen”, zegt Samie Barr, de vice-president van de management afdeling bij Starbucks.
De collectie wordt gelanceerd op 13 november en zal te koop zijn in geselecteerde Starbucks winkels en op de website van Starbucks. (RDM)

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content