Zestig jonge ontwerpers bezetten op zondag 26 september het Leuvense Stuk-kunstencentrum en stellen hun creaties te koop.

Een creatief platform dat sociale netwerken en e-commerce combineert met hippe koopmarkten waar u het jonge geweld persoonlijk ontmoet: na ruim een half jaar blijkt het concept van De Invasie een voltreffer.

Na Brugge en Brussel trekt de cavalerie aanstaande zondag naar het Stuk-kunstencentrum in Leuven, met in totaal zestig, zorgvuldig geselecteerde deelnemers. Hét adres die dag voor nog niet ontdekt mode-, interieur-, design- en ander talent.

Meer info op www.deinvasie.be

Wim Denolf

Zestig jonge ontwerpers bezetten op zondag 26 september het Leuvense Stuk-kunstencentrum en stellen hun creaties te koop. Een creatief platform dat sociale netwerken en e-commerce combineert met hippe koopmarkten waar u het jonge geweld persoonlijk ontmoet: na ruim een half jaar blijkt het concept van De Invasie een voltreffer. Na Brugge en Brussel trekt de cavalerie aanstaande zondag naar het Stuk-kunstencentrum in Leuven, met in totaal zestig, zorgvuldig geselecteerde deelnemers. Hét adres die dag voor nog niet ontdekt mode-, interieur-, design- en ander talent. Meer info op www.deinvasie.be Wim Denolf