Guy Ritchie regisseert nieuwe H&M Bodywear campagne

Guy Ritchie laat David Beckham in ondergoed rondrennen voor de nieuwe H&M Bodywear campagne.

Guy Ritchie laat David Beckham in ondergoed rondrennen voor de nieuwe H&M Bodywear campagne. Dat meldt BlouinArtInfo.

De Britse regisseur Guy Ritchie werd gevraagd door H&M om de nieuwe David Beckham Bodywear campagne in te blikken. Ritchie’s landgenoot Beckham is niet aan zijn proefstuk toe met deze campagne en Bodywearlijn. Toch belooft dit een uitzonderlijke reclamefilm te worden.

Ritchie omschreef zijn bijdrage namelijk als een kortfilm en ook Beckham vindt dat de samenwerking puik is uitgedraaid. De twee Britten amuseerden zich mateloos op de set en hopen dat ook het publiek er plezier aan zal beleven.

De bekende voetballer loopt in de kortfilm als actieheld door Beverly Hills, gekleed in niets meer dan een legergroene boxershort. Wij twijfelen er al niet meer aan dat ook het publiek plezier zal beleven bij het zien van deze campagnefilm.

Er zullen nieuwe kleuren toegevoegd worden aan de collectie die bestaat uit enkele basics – T-shirts, vesten, pyjamabroeken en ondergoed – voor mannen . De David Beckham Boywear collectie en campagne worden verwacht op 6 februari, een week voor Valentijn. (LP)

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content