Duurzaamheid en kwaliteit: A.S. Adventure lanceert nieuw winkelconcept in Antwerpen

Kuyichi, één van de labels die bij JUTTU te krijgen zal zijn. © Facebook

Momenteel staat de voormalige A.S. Adventure-winkel nog in de stellingen, nadat de winkel enkele weken geleden verhuisde, maar op vrijdag 13 november opent het al opnieuw de deuren in een andere hoedanigheid. Het nieuwe, naar eigen zeggen, innovatieve winkelconcept krijgt de naam JUTTU.

‘Bij A.S.Adventure ontdekten we geregeld prachtige nieuwe merken die niet zozeer in het A.S.Adventure-concept thuishoorden. Zo is JUTTU ontstaan: vanuit de goesting om iets nieuws neer te zetten, iets dat paste binnen de trend naar originele producten met een sterk verhaal’, vertelt Vicki Pyliser, woordvoerder van het op en top Belgische JUTTU.

Merken als Armed Angels, Kuyichi en People Tree behoren tot het nieuwe gamma van JUTTU. Wie deze labels kent, weet dat duurzaamheid één van hun kerndoelstellingen is. Daar willen ze bij JUTTU ook naar streven. De winkel zal volgens het persbericht inspelen op de huidige trend om je aankopen bewuster te laten verlopen. Je staat als het ware even stil bij het waarom van je aankoop.

JUTTU, het Finse woord voor verhaal of anekdote, zal bestaan uit vijf lifestylecorners met zo’n zestig merken. Het wordt een combinatie van mode, interieur én culinair. In de foodcorner zal je terecht kunnen voor een assortiment van biologische producten. (AB)

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content