Damart engageert zich in de strijd tegen borstkanker door samen met Think-Pink een exclusieve dameslijn te ontwerpen. De non-profitorganisatie Think-Pink zet zich het hele jaar door in om mensen meer bewust te maken van borstkanker. Borstkanker blijft immers de meest voorkomende kanker bij vrouwen. Met doelgerichte acties, folders en activiteiten wil de organisatie in het bijzonder de aandacht vestigen op het belang van screeningsmammografie.

Voor de nieuwe campagne ontwierp Damart een top en t-shirt in het felroze, de kleur van Think-Pink. Tatiana Silvia stelt beide ontwerpen voor. Door haar persoonlijke betrokkenheid bij de problematiek was de ex-miss België meteen enthousiast.

Voor elk verkocht stuk zal Damart vijf euro doneren aan Think-Pink.

(JJ)

Info: Het topje en de t-shirt zijn vanaf eind september te koop in alle Damart-boetieks en via de Damart-website. De prijzen variëren tussen 27,90 euro (topje) en 32,90 euro (t-shirt).

Damart engageert zich in de strijd tegen borstkanker door samen met Think-Pink een exclusieve dameslijn te ontwerpen. De non-profitorganisatie Think-Pink zet zich het hele jaar door in om mensen meer bewust te maken van borstkanker. Borstkanker blijft immers de meest voorkomende kanker bij vrouwen. Met doelgerichte acties, folders en activiteiten wil de organisatie in het bijzonder de aandacht vestigen op het belang van screeningsmammografie. Voor de nieuwe campagne ontwierp Damart een top en t-shirt in het felroze, de kleur van Think-Pink. Tatiana Silvia stelt beide ontwerpen voor. Door haar persoonlijke betrokkenheid bij de problematiek was de ex-miss België meteen enthousiast. Voor elk verkocht stuk zal Damart vijf euro doneren aan Think-Pink. (JJ) Info: Het topje en de t-shirt zijn vanaf eind september te koop in alle Damart-boetieks en via de Damart-website. De prijzen variëren tussen 27,90 euro (topje) en 32,90 euro (t-shirt).