Christophe Coppens rekent op u

Het bedrijf van de Belgische ontwerper maakt kans op een Ultimate KMO make-over. U kan hem daarbij helpen.

Liefhebbers van de Belgische modeontwerper Christophe Coppens kunnen hun appreciatie nu ook omzetten in echte steun. De ontwerper/kunstenaar sleepte met zijn bedrijf een nominatie in de wacht voor de Ultimate KMO – kleine of middelgrote onderneming – make-over. U kan hem naar de overwinning stemmen!

Christophe Coppens is één van de drie finalisten van de Ultimate KMO make-over, een initiatief van Microsoft om groeiende Belgische ondernemingen een duwtje in de rug te geven. Doorheen de jaren breidde de designer zijn onderneming uit met accessoirelijnen voor zowel vrouwen als mannen. De collecties van de Belgische ontwerper worden wereldwijd verkocht in prestigieuze boetieks, onder meer in zijn twee eigen winkels in Japan en Brussel.

Als Coppens wint, krijgt zijn bedrijf een grondige make-over op vlak van technologie en logistiek ter waarde van 200.000 euro. Dit zou goed van pas komen nu het bedrijf in volle expansie is. Help onze modieuze landgenoot en breng uw stem uit op de site van Ultimate make-over.

Ruth Vanden Berghe

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content