Bvlgari en celebs voor het goede doel

© Reuters

Het juwelenmerk zet zich opnieuw in voor Save the Children.

Het juwelenmerk Bvlgari heeft zich samen met een aantal celebs opnieuw ingezet voor Save the Children, een organisatie die zich wereldwijd inzet voor de rechten van kinderen.

Bvlgari kwam in 2010 op het idee om een ring op de markt te brengen waarvan de opbrengsten volledig naar Save the Children gaan. Ook dit jaar komen ze opnieuw op de proppen met een ring.

De bedoeling is om uiteraard zoveel mogelijk ringen te verkopen en dus was er nood aan een grootschalige reclamecampagne. De bekende modefotograaf Fabrizio Ferri werd ingehuurd om maar liefst 130 sterren te fotograferen voor de Rewrite the Future-campagne. Onder meer Sting, Jessica Biel , Isabella Rosselini en Olivia Wilde schitteren met de ring rond hun vinger.

“Ik stond erop dat de beroemdheden werden gefotografeerd met de ring. Bvlgari maakte zich zorgen dat het op die manier net een advertentie zou worden, maar ik overtuigde ze ervan dat het dat juist ook moest zijn. De celebs moesten er niet uitzien zoals op de rode loper, maar als echte mensen, dus casual gekleed. Ze moeten ons helpen om zoveel mogelijk ringen te verkopen”, zegt de fotograaf tegen de Telegraph.

Sinds de start van hun inzet haalde Bvlgari al $20 miljoen (€ 16 miljoen) op voor Save the Children. (RDM)

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content