Beyoncé toont verschillende gezichten voor Pepsi

Pepsi werkt weer samen met Beyoncé voor de nieuwe ‘Live for Now’ campagne van het frisdrankmerk. De boodschap achter de reclamespot is dat men in het heden moet leven en zich niet moet focussen op het verleden of de toekomst.


De tv-spot ‘Mirrors’ toont de verschillende alter ego’s van Beyoncé zoals “Bootylicious” Beyoncé, “Sasha Fierce” en “Crazy in Love” Beyoncé die samen een choreografie uitoefenen in een studio vol spiegels. In de videoclip beseft Beyoncé dat al deze personages haar geholpen hebben om de persoon te worden die ze nu is. Om die boodschap kracht bij te zetten zingt ze haar nieuwe nummer ‘Grown Woman’.


Naast de exclusieve videoclip lanceert Pepsi ook enkele speciale blikjes met de afbeelding van de superster, in beperkte oplage. Samen met modefotograaf Patrick Demarchelier ontwierp Beyoncé zelf de blikjes, geïnspireerd op de bekende popart portretten die Andy Warhol maakte van Marilyn Monroe en Jacky O. De limited edition blikjes zijn te koop tot eind juni. Onder het lipje van de blikjes vind je een speciale code waar je allerlei leuke prijzen mee kan winnen zoals muziekgadgets tot VIP tickets voor Beyoncés concert. Pepsi staat bekend om zijn spectaculaire reclamespots met bekende zangeressen. In een reclamespot van een aantal jaren geleden streden Beyoncé, Britney Spears en Pink nog tegen elkaar in een Romeinse arena. (AV)


Op 14 en 15 mei komt Beyoncé naar het sportpaleis in Antwerpen met “The Mrs. Carter Show World Tour”.


De inhoud op deze pagina wordt momenteel geblokkeerd om jouw cookie-keuzes te respecteren. Klik hier om jouw cookie-voorkeuren aan te passen en de inhoud te bekijken.
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content