Elke dag worden er 'nieuwe gezichten' of 'ambassadrices' van labels en campagnes aangekondigd, maar deze combinatie is zeker het vermelden waard. De 93-jarige Iris Apfel en de 18-jarige Tavi Gevinson sieren de campagne van het Amerikaanse juwelenlabel. Met een leeftijdsverschil van maar liefst 75 jaar is het op zijn minst opvallend te noemen.

'In de mode-industrie verkopen we vooral spullen aan vrouwen die ouder zijn dan 35, maar we tonen hen beelden van 19-jarige geretoucheerde meisjes. Met deze campagne willen we vrouwen eren die sterk zijn en zich niet geconformeerd hebben', vertelde de designer aan WWD. (AB)

Elke dag worden er 'nieuwe gezichten' of 'ambassadrices' van labels en campagnes aangekondigd, maar deze combinatie is zeker het vermelden waard. De 93-jarige Iris Apfel en de 18-jarige Tavi Gevinson sieren de campagne van het Amerikaanse juwelenlabel. Met een leeftijdsverschil van maar liefst 75 jaar is het op zijn minst opvallend te noemen.'In de mode-industrie verkopen we vooral spullen aan vrouwen die ouder zijn dan 35, maar we tonen hen beelden van 19-jarige geretoucheerde meisjes. Met deze campagne willen we vrouwen eren die sterk zijn en zich niet geconformeerd hebben', vertelde de designer aan WWD. (AB)