Iggy Pop en Daisy Lowe voor Eleven Paris
Het label bevestigt met deze twee nieuwe gezichten zijn rock’n roll gehalte.
Modemerk Eleven Paris bevestigt zijn rock’n roll gehalte door beroep te doen op Iggy Pop en Daisy Lowe voor hun nieuwe campagne. Eleven Paris, het merk dat we vooral kennen van hun kekke ‘Life’s a joke’ shirts gaat deze keer voor rock’n roll iconen Iggy Pop en Daisy Lowe. Eerder mochten onder meer Zoe Kravitz, Josh Beech, Ash Stymest, Lizzie Jagger en Alexandra en Theodora Richards zich gezichten van de Eleven Paris campagne noemen.
Eleven Paris werd in 2003 opgericht door Oriel Bensimon en Dan Cohen. Het duo wilde een merk creëren dat origineel, tegendraads en mysterieus is, een label met de nodige portie rock’n roll en lef. Ze openden hun eerste winkel in het tiende district van Parijs. Ondertussen zijn er vier eigen winkels, twee franchiseconcepten en is het merk in meer dan vijftien landen verkrijgbaar.
Het label gaat een stapje verder dan de conventionele kledingmerken. Naast ijzersterke basics en hippe stuks gaat het merk vooral prat op zijn t-shirts met provocerende print. Hun meest gegeerde shirts zijn die waarop verschillende bekende koppen met hun wijsvinger onder de neus een snor maken. Niemand minder dan de Mona Lisa, Kate Moss, Lady Gaga, Steve Urkel, Katy Perry, Will Smith en Eddie Murphy hebben bij het label een t-shirt met hun beeldtenis. (KS)
Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier