Gisele Bündchen zingt opnieuw in H&M-campagne

© H&M

Het Braziliaanse topmodel heeft de smaak te pakken als zangeres. Nadat Bündchen al het beste van zichzelf gaf, zingt ze opnieuw in H&M-promocampagne voor de badmodecollectie. Dit keer koos ze voor een hit van Blondie.

Het Braziliaanse topmodel heeft de smaak te pakken als zangeres. Nadat Bündchen al het beste van zichzelf gaf, zingt ze opnieuw in H&M-promocampagne voor de badmodecollectie. Dit keer koos ze voor een hit van Blondie.

Hoewel het enthousiasme van Gisele niet te ontkennen valt, doet haar zangprestatie vermoeden dat er Auto-Tune aan te pas kwam. Maar het topmodel zal het alvast niet aan haar hart laten komen. Niemand minder dan Bob Sinclar deed de productie van ‘Heart of Glass’, waarvan de royalty’s op de rekening van UNICEF zullen komen.

De inhoud op deze pagina wordt momenteel geblokkeerd om jouw cookie-keuzes te respecteren. Klik hier om jouw cookie-voorkeuren aan te passen en de inhoud te bekijken.
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."

In de bijhorende clip kronkelt Gisele als de beste in de nieuwste strandlooks van het Zweedse modelabel. Het is niet de eerste keer dat H&M het topmodel inschakelt om te ‘zingen’. Vorige herfst zong ze ook al de song ‘All Day And All Of The Night’ van The Kinks. (AB)

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content