Dakota Fanning en Tom Odell in lentecampagne Uniqlo

© Twitter

De Amerikaanse Hollywoodactrice en de Britse singer-songwriter schitteren in de voorjaarscampagne van het Japanse modelabel Uniqlo. ‘We kozen voor hen omdat ze getalenteerde jongeren zijn’, klinkt het bij Uniqlo.

De Amerikaanse Hollywoodactrice en de Britse singer-songwriter schitteren in de voorjaarscampagne van het Japanse modelabel Uniqlo. ‘We kozen voor hen omdat ze getalenteerde jongeren zijn’, klinkt het bij Uniqlo.

De 19-jarige Dakota poseert in een casual denimlook van betaalbare modemerk. Acteren én poseren zit dus blijkbaar in de familie. Zuslief Elle Fanning, altijd nog maar 15, strikte onder meer een lentecampagne bij luxelabel Miu Miu. Dakota is ook het gezicht van het parfum ‘Oh Lola!’ van Marc Jacobs.

Naast muziek blijkt Tom Odell dus ook ‘Another Love’ te hebben, namelijk mode. De 23-jarige artiest werd niet alleen geloofd om zijn muzikale talent het voorbije jaar, maar hij mocht ook de soundtrack bedenken voor de Burberrycampagne en -catwalkshow in 2013.

De CEO van Uniqlo, Larry Meyer, is alvast dolenthousiast met deze twee jongelingen als gezicht van hun nieuwe campagne. ‘Ze zijn jong en getalenteerd. Wij zijn erg blij dat Dakota en Tom wereldwijd onze nieuwste collecties showen’, lezen we in The Telegraph. (AB)

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content