Wedding Box met unieke wijnen

Luxemerk Dom Pérignon verpakt twaalf Dom Pérignon Vintage 2000 flessen in een geschenkdoos.

Het luxemerk Dom Pérignon creëert de Wedding Box, een zilveren geschenkdoos waarin twaalf Dom Pérignon Vintage 2000 flessen zitten. Daar bovenop is er nog een gepersonaliseerde fles, waarop een zilveren label met eventueel de namen en datum van het bruidspaar prijkt. Een unieke wijn als huwelijkscadeau.

Claudia Schiffer is het gezicht van de internationale campagne die door Karl Lagerfeld werd gefotografeerd. Zelf is Schiffer naar eigen zeggen grote fan van Dom Pérignon. Het is dan ook niet verwonderlijk dat ze op haar huwelijksfeest de gasten liet genieten van het luxemerk. “Voor mij is Dom Pérignon het ultieme symbool van luxe, elegantie en kwaliteit. Ik dronk Dom Pérignon op mijn huwelijksfeest en sindsdien staat bij speciale gelegenheden altijd een glaasje op het menu”, zegt het topmodel.

Over de smaak van de wijn, zegt Chef de Cave Richard Geoffroy het volgende: “Op de tong is de eerste indruk direct, een prelude op accenten van anijs en gedroogde gember, die overgaat in de subtiele smaak van peer en mango, een effect dat meer tactiel dan vlezig is. De afdronk is lang en komt vervolgens tot rust, kalm, rijp en diffuus.”

Aïsa Knockaert

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content