Wat een scoop: vanaf 29 juli kunnen fans van ijs zich een maand lang verdiepen in het heerlijke tussendoortje tijdens een bezoek aan het Museum of Ice Cream. Het museum is het geesteskind van een groep ijs-geobsedeerde kunstenaars en ontwerpers. Het belooft een erg interactief museum te zijn waar kijken, voelen, proeven en delen centraal staan. Sociale media krijgt een grote rol in het ijsmuseum.

Een bezoekje houdt in dat je kan plonsen in een zwembad vol sprinkles, kan vertoeven in een kamer vol chocolade, proeven van eetbare ballonnen, je perfecte ijsmatch vinden via een soort datingprofiel en uiteraard genieten van het beste ijs van New York in de ijsproeverij.

Leuk om weten is dat voor de prijs van het ticket je ook een ijsje krijgt aangeboden.

(LP)

Wat een scoop: vanaf 29 juli kunnen fans van ijs zich een maand lang verdiepen in het heerlijke tussendoortje tijdens een bezoek aan het Museum of Ice Cream. Het museum is het geesteskind van een groep ijs-geobsedeerde kunstenaars en ontwerpers. Het belooft een erg interactief museum te zijn waar kijken, voelen, proeven en delen centraal staan. Sociale media krijgt een grote rol in het ijsmuseum. Een bezoekje houdt in dat je kan plonsen in een zwembad vol sprinkles, kan vertoeven in een kamer vol chocolade, proeven van eetbare ballonnen, je perfecte ijsmatch vinden via een soort datingprofiel en uiteraard genieten van het beste ijs van New York in de ijsproeverij. Leuk om weten is dat voor de prijs van het ticket je ook een ijsje krijgt aangeboden. (LP)