Message in a cava bottle

Het Belgische Cavalicious brengt bubbels met een boodschap: elke verkochte fles cava steunt projecten rond zuiver drinkwater.

Het Belgische Cavalicious brengt bubbels met een boodschap. Elke verkochte fles cava steunt projecten rond zuiver drinkwater.

Hiermee wil het jonge bedrijfje aantonen dat we kunnen en ‘mogen’ genieten van luxe en tegelijkertijd ons steentje kunnen bijdragen aan een betere wereld. Cavalicious ontstond naar eigen zeggen door het gezellig samenzijn met vriendinnen: singstar spelen, lekker eten, roddelen, lachen. En dat allemaal natuurlijk met een glaasje cava in de hand.

Voor elke fles Licious Lounge (de huidige brut), sluist Cavalicious 0,10 euro door naar Water.org. Deze Amerikaanse nonprofit organisatie zet zich in voor zuiver drinkwater en sanitaire voorzieningen van mensen in de derde wereld.

Meer info op www.cavalicious.com.

Vincent Fobelets

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content