Marcolini legt chocoladecreaties in een stijlvolle ‘baksteen’

© gf

De wereldbefaamde Brusselaar Pierre Marcolini laat in het najaar zijn delicatessen verpakken in een creatief doosje, bedacht door de Britse designer Tom Dixon.

Pierre Marcolini en Tom Dixon zijn twee creatievelingen met veel passie voor hun vak: Marcolini, de gerenommeerde topchocolatier die met zijn Belgische Haute Chocolaterie faam maakt tot in Tokyo, en Dixon, een klinkende naam in de designwereld die zijn liefde voor verfijnde gastronomie nooit onder stoelen of banken stak.

Voor zijn nieuwste najaarsverpakking ging de Brusselaar aankloppen bij de Brit, voor een doosje die voor de gelegenheid helemaal zijn signatuur mocht draaien. Kwestie van de eindejaarsperiode ook stijlvol tegemoet te gaan. Het werd een speelse, vierkleurige ‘baksteen’ waarin 36 chocoladebouchĆ©es uit het Marcolini-assortiment (39,90 euro) kunnen geborgen worden, verdeeld over 2 plateaus. Liefhebbers van de makarons mogen 12 stuks (29,90 euro) verwachten. Zoals altijd: smaakbommetjes gegarandeerd. (DB)

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content