'Ik heb er absoluut geen spijt van dat we een zorgeloze vakantie inruilden voor een jaar bij The Fat Duck. Het was hard werken, maar ik besefte elke dag dat er honderden mensen onmiddellijk mijn plaats hadden willen innemen', vertelt Nicole. 'Voor mij was het al jarenlang een droom om voor Heston Blumenthal te werken, maar ik kreeg altijd een standaardmail terug als ik solliciteerde', ...

'Ik heb er absoluut geen spijt van dat we een zorgeloze vakantie inruilden voor een jaar bij The Fat Duck. Het was hard werken, maar ik besefte elke dag dat er honderden mensen onmiddellijk mijn plaats hadden willen innemen', vertelt Nicole. 'Voor mij was het al jarenlang een droom om voor Heston Blumenthal te werken, maar ik kreeg altijd een standaardmail terug als ik solliciteerde', vult Glenn aan. 'Toen we in Australië waren, hoorden we dat de hele equipe uit Londen zou overkomen voor een pop-up tijdens de verbouwing van het Londense restaurant.' 'Alleen werd ik aangenomen en hij niet', lacht Nicole. 'Gelukkig kreeg hij een maand later ook het bericht dat hij kon starten.' 'Onze keuken is zeker beïnvloed door onze Australische tijd. Wij hadden een heel klassieke achtergrond, maar ginder interesseert het niemand of je kip volgens de regels van de kunst is opgebonden', vertelt Glenn. 'Die vrijheid, gecombineerd met een stevige klassieke basis, maakt dat we in Rosch kunnen experimenteren met kennis van zaken. Ook de sfeer in Rosch is wat losser: de muziek mag al eens wat luider, het interieur is af, maar wel eigenzinnig.' 'Mijn signatuurdessert is geïnspireerd op een typisch Australisch zoethoudertje voor kinderen', zegt Nicole. 'Het heet fairy bread en is niets meer dan een witte boterham - zonder korst - besmeerd met boter en besprenkeld met gekleurde discobolletjes. Ik heb een interpretatie gemaakt waarbij een mousse van cheesecake gevuld met mango op een krokant amandelkoekje wordt geserveerd - maar de vrolijke discokleurtjes zijn intact gebleven.' 'We blijven veel reizen', zegt Glenn. 'Nicole houdt ervan om reisbureau te spelen en op zoek te gaan naar nieuwe bestemmingen en betaalbare tickets. Laatst zijn we in Mexico geweest: zo blijven we nieuwe ideeën en smaken verzamelen voor onze eigen kaart.'