De 5 favoriete gezonde & gemakkelijke tussendoortjes van fitness goeroe Maya Nassar

De 5 favoriete gezonde & gemakkelijke tussendoortjes van fitness goeroe Maya Nassar
Een proteïneshake is vooral geschikt om te drinken na een work-out, maar ook perfect tijdens een lange en vermoeiende dag. © Getty Images/iStockphoto

Wie een actieve levensstijl heeft en gezond wil eten, heeft natuurlijk nood aan lekkere, vullende en gezonde tussendoortjes. Maar hoe actiever de levensstijl, hoe minder tijd er rest om die snacks te prepareren in de keuken. Deze vijf snacks zijn snel en gezond. Surf naar Start Living Right voor meer tips. (LP)

Proteïnepoeder met water, magere melk of plantaardige melk © Getty Images/iStockphoto

Een proteïneshake is vooral geschikt om te drinken na een work-out, maar ook perfect tijdens een lange en vermoeiende dag.

Een portie fruit naar keuze © BELGA

Meestal minder dan 100 calorieën en toch lekker zoet en verfrissend. Het dessertje van de natuur!

Magere yoghurt © iStock

Kies voor een portie magere yoghurt, eventueel met wat stukjes fruit, als heerlijk vullende proteïnesnack.

Een handvol noten © iStock

Kies voor ongezouten, ongeroosterde nootjes.

Omelet van eiwit © Getty Images/iStockphoto

Voeg eventueel wat groenten, zoals spinazie, toe. Super gezond en lekker.