Coca-Cola komt in de Verenigde Staten voor het eerst in haar bestaan met een wit cola-blikje op de markt. De tijdelijke gedaantewisseling van het bekende rode blikje is onderdeel van een actie voor bescherming van de ijsbeer. De witte blikjes, met daarop de beeltenis van ijsberen, liggen vanaf 1 november in de winkels, de actie duurt tot februari volgend jaar.

Coca-Cola werkt samen met het Wereld Natuur Fonds aan Arctic Home, een nieuwe campagne voor bescherming van de ijsberen in de Noordpool. Het concern doneert voor de actie ook 3 miljoen dollar aan het WNF. (Belga/DB)

Coca-Cola komt in de Verenigde Staten voor het eerst in haar bestaan met een wit cola-blikje op de markt. De tijdelijke gedaantewisseling van het bekende rode blikje is onderdeel van een actie voor bescherming van de ijsbeer. De witte blikjes, met daarop de beeltenis van ijsberen, liggen vanaf 1 november in de winkels, de actie duurt tot februari volgend jaar. Coca-Cola werkt samen met het Wereld Natuur Fonds aan Arctic Home, een nieuwe campagne voor bescherming van de ijsberen in de Noordpool. Het concern doneert voor de actie ook 3 miljoen dollar aan het WNF. (Belga/DB)