'Ondernemen onder vrienden is niet altijd gemakkelijk. Daarom hebben we duidelijke afspraken met elkaar gemaakt. De belangrijkste is dat we goed communiceren. Temeer omdat we als jonge ondernemers iets nieuws wilden doen en er belang aan hecht...

'Ondernemen onder vrienden is niet altijd gemakkelijk. Daarom hebben we duidelijke afspraken met elkaar gemaakt. De belangrijkste is dat we goed communiceren. Temeer omdat we als jonge ondernemers iets nieuws wilden doen en er belang aan hechten om zelf veel uit te testen en te proeven. 'We zijn ook zelf de boer opgegaan met ons ijs om klanten te overtuigen van ons product. We zijn wel nuchter: zonder de raad van ervaren ondernemers uit het ijsambacht die in jonge wolven geloven zouden we niet zover staan. 'Qua smaak zat het vrij snel goed, maar alcohol in ijs verwerken en de juiste structuur verkrijgen is een andere zaak. Ook nu moeten we ons nog steeds volledig geven: als studenten stoppen we al onze vrije tijd in het bedrijf en moesten we andere passies loslaten. 'Dat er commentaar kwam op ons ijs hadden we wel verwacht. We snappen dat mensen bezorgd zijn over alcoholgebruik door jongeren. Daarom lanceren we binnenkort virgin ijscocktail bij onze nieuwe smaken. 'Tegelijk willen we mensen met Boogo een moment geven om van het leven te genieten, en dat moet ook kunnen. Dat is hoe wij thuis grootgebracht zijn. Af en toe een glaasje drinken of een ijsje eten, maakt je nog geen alcoholicus.'