Met de campagne Word Belgetariër wil de supermarktketen Belgische producten in de kijker zetten en haar klanten aansporen om meer aandacht te spenderen aan de herkomst van hun boodschappen.

Belgetariër worden, dat betekent voorrang geven aan de seizoensproducten van bij ons. Om de campagne in het licht te zetten, wilt Carrefour nu ook een typisch gerecht in de kijker zetten. En wat is er Belgischer dan stoemp?

Om het traditionele gerecht een hedendaagse toets te geven, is er nu dus de wedstrijd 'De beste Belgetarische stoemp'. De supermarktketen nodigt haar klanten uit om hun beste recept te delen.

Tussen 1 en 29 februari 2016 kunnen de deelnemers zich inschrijven op de website van de campagne. Uit alle inzendigen zullen zes finalisten gekozen worden om mee te doen aan een workshop, waarna één winnaar gekozen zal worden. De nieuwe stoemp zal dan volgende herfst in de rekken liggen.

(EK)

Met de campagne Word Belgetariër wil de supermarktketen Belgische producten in de kijker zetten en haar klanten aansporen om meer aandacht te spenderen aan de herkomst van hun boodschappen. Belgetariër worden, dat betekent voorrang geven aan de seizoensproducten van bij ons. Om de campagne in het licht te zetten, wilt Carrefour nu ook een typisch gerecht in de kijker zetten. En wat is er Belgischer dan stoemp? Om het traditionele gerecht een hedendaagse toets te geven, is er nu dus de wedstrijd 'De beste Belgetarische stoemp'. De supermarktketen nodigt haar klanten uit om hun beste recept te delen. Tussen 1 en 29 februari 2016 kunnen de deelnemers zich inschrijven op de website van de campagne. Uit alle inzendigen zullen zes finalisten gekozen worden om mee te doen aan een workshop, waarna één winnaar gekozen zal worden. De nieuwe stoemp zal dan volgende herfst in de rekken liggen. (EK)