Coca-Cola strikt topmodel als nieuw gezicht

De Britse Rosie Huntington-Whiteley werd voorgesteld als de ambassadrice van de nieuwste drankje in de familie ‘Coca-Cola Life’. Deze frisdrank bevat een derde minder suiker en de zoetheid wordt verzekerd door stevia.

De Britse Rosie Huntington-Whiteley werd voorgesteld als de ambassadrice van de nieuwste drankje in de familie ‘Coca-Cola Life’. Deze frisdrank bevat een derde minder suiker en de zoetheid wordt verzekerd door stevia.

Een topmodel dat het gezicht wordt van een frisdrank, is dat niet vreemd? Het lijkt niet voor de hand liggend dat een bedrijf dat vooral ‘ongezonde’ drankjes produceert iemand als Rosie kan strikken om hun ambassadrice te zijn. Maar het model blijkt zich te kunnen vinden in het idee achter deze nieuwe versie van Coca Cola.

‘Ik ben een grote voorstander van jezelf niet alles te ontzeggen als het gaat om wat je eet en drinkt. Je moet, zoals bij alles in het leven, een goed evenwicht vinden tussen een gezond en gelukkig leven’, vertelde ze aan Telegraph. ‘Thuis eet ik dan gezonde slaatjes of gegrilde vis, zodat wanneer ik op restaurant ga mij volledig kan laten gaan.’ Als we dit vertalen naar de frisdrank, dan gaat het om een mix van het ongezonde (suiker) en het gezonde (stevia) alternatief. (AB)

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content