Betaal je aankopen bij Marc Jacobs met tweets

© Reuters

Marc Jacobs trekt alle aandacht naar zich toe net voor New York Fashion Week. Van 7 tot 9 februari opent de ontwerper een pop-up store genaamd Daisy Marc Jacobs Tweet Shop, waar je betaalt met een tweet.

Marc Jacobs trekt alle aandacht naar zich toe net voor New York Fashion Week. Van 7 tot 9 februari opent de ontwerper een pop-up store genaamd Daisy Marc Jacobs Tweet Shop, waar je betaalt met een tweet.

Marc Jacobs houdt van grote stunts en lanceert tijdens New York Fashion Week een gloednieuwe campagne voor zijn topparfum Daisy met een wel erg speciaal initiatief. De Daisy Marc Jacobs Tweet Shop is een pop-up store die enkel betaling via sociale media aanvaardt. De enige vereiste is dat je de tag #MJDaisyChain op Twitter, Instagram of Facebook gebruikt. Voorlopig is wel nog niet geweten wat de precieze wisselkoers is van een twitter- of facebookbericht.

Om de marketingstunt nog aantrekkelijker te maken, wint de beste Instagramfoto een handtas van Marc Jacobs. Naast shoppen kun je in de winkel ook rustig genieten van een hapje en een drankje in de lounge of kun je gek doen in het fotohokje.

Vorig jaar lanceerde Marc Jacobs zijn parfum Honey ook met een speciale campagne. De ontwerper duidde op Google Maps zijn favoriete hotspots aan in verschillende steden. Om kans te maken op kleding en parfum, moesten de liefhebbers hun eigen plekjes toevoegen. (LV)

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content